Sunday, May 28, 2006


I belong in copenhagen, så är det bara!!! Jag och Lisa är som gjorda för den stan..haft så jävla underbart, känner mig glad och full av energi...tack Lisa för den bästa helgen på länge...love you forever...
Detta har gjorts.
åkt Köpenhamn runt i båt, käkat en jävla massa mat, suttit vid nyhavn, gått på ströget, besökt Erotica musem, druckit smirnoff ice, filmat me min kamera, festat, dansat, slappat, solat, somnat kl 21:00, gått på Ripleys belive it or not musem, fått reda på att jag e lovable, shoppat en jävla massor...ja de va lite kortfattat vad jag och min Lisa har hunnit med, ville stanna kvar, inte åka hem till tråkiga, stiffa sverige.
I morgon e de upp i ottan och fixa frukost till kidsen

Thats all folks

1 comment:

Anonymous said...

Snorpans adventures...

Sov gott min lilla ängel