Thursday, October 16, 2008

jag har tagit mig vatten över huvudet, skitit där jag bor så att säga..fick för mig i ett dampryck att jag skulle rensa min garderob som är en sån man går in i, som ett förråd typ, och man kan väl säga att saker jag inte vet vafan jag ska göra har hamnat där i ca 8 års tid!!! Ja ni kan ju tänka er själva, mygod hela hallen är fullt me skit o kläder, roliga saker jag hittat hitills är
sågspån
sand
halm( allt från min råtta som dog för 4 år sen)
jeans och tröjor från högstadiet( jag är 26!)
kondomer
nudlar( middag kanske?? )
en papperskorg med skit i
ett x antal trasiga julkulor som jag trampat sönder, blöder ganska mycke om fötterna nu
smink
fotbad från tvshop, tidigt 80tal kanske?
engångsgrill
3 uppsättningar julgransbelysning

aa fan det är bara lite av det, hela hallen är full, kommer inte ens förbi..blir nog bra, blir väl färdig till Jul..suck

1 comment:

Anonymous said...

hm, är kondomerna också från högstadiet?? Och glömde nämna alla mynt och de där paketen med tvättmedel ;) Klänningen som du äntligen kommer i, mattor, lakan, min pall (hm, finns det kanske nåt mer där som är mitt och som jag glömt??) Hihi, du har och göra du gumman. Men tar du för lång tid på dig bussar jag Husbögen på dig. Han e farlig han vet du ;)