Thursday, June 28, 2007


Det finns ett folkslag jag föraktar..nämligen folk från mindre städer(och ja jag väljer att kalla det för folkslag) vi kan även kalla dom bönder, enligt mig så är dom flesta svenskar faktiskt bönder, utom dom som vuxit upp i (inte utanför, dom är bönder med)Stockholm, Göteborg och med visst tvivel Malmö, kommer du nu från jönköping eller nåt köping eller mindre träsk och hävdar att du inte alls är en bonde och att det minsann finns 10 000 invånare där du kommer ifrån...så föraktar jag dig ännu mer, en bonde som inte inser att hon/han är det utan envist hävdar att "deras" stad minsann är en världsmetropol, i hate you even more!!! bara för det råkar finnas en pizzeria i bygden

Så varför har jag ett sånt förakt? jo för att dom flesta( inte alla) är så socialtmissanpassade att man nästan vill kolla upp deras dna uppbyggnad för att kolla om dom ens är mänskliga?

Vaddå socialtmissanpassade tänker du kanske?
Jo för dom flesta bönder, från dom är små knoddar, umgås och växer upp med nästan enbart samma personer, från dagis till sista ring...i kommunen finns det typ 3 stora efternamn som dom flesta bär, inavel? När dom har kommit till gymnasiet så har dom varit tillsammans och sexat med nästan varenda person i sin egen ålder kanske tillockmed en kusin eller två, dom flesta är även halvt alkoliserade då man börjar dricka hembränt i skogen vid 10års ålder, och har man inte en moppe så är man fan mobbad!!!..det är så..påstå inte något annat!!!jag skulle kunna skriva en hel novell om ämnet... phuu det va skönt att få skriva av sig lite hat, nu är jag lite gladare igen.
Sen finns det såklart undantag, sånna undantag flyr oftast den lilla staden och börjar förakta allt som har med byar och bönder att göra...

the trouth after 4 years of hell..haha


up yours, little farmers

No comments: