Sunday, July 23, 2006


kan inte sova :( är övertrött nu och nervig...händer det mest konstigaste sakerna i mitt huvud då, mickan palla inte prata me mig på msn, hon skyllde på att hon skulle få mardrömmar då...anledningen e bara att hon är avis på att jag har kommit på en riktig bra film ide...hallå jävla jantemänniska, jag e grym, föddes sån kan inte jag rå för ju.
check this out!!
filmen ska handla om en tjej typ i 20 årsåldern, hon festar, drar hem killar, blir kär i några men det funkar lixom aldrig, mer och mer börjar hon undra vad det är för fel...är det fel på henne? är det fel på killarna? hon samtalar mycket med sina vänner försöker liksom förstå vad det är dom är fel, som ett skämt säger hon till sina vänner, jag kanske gör dom gay?
vad hon inte vet men får veta är just detta, hon gör dom gay! man får följa killarna som hon träffat, man får följa och se hur dom blir chockade av sin nya läggning, och hur dom handskas med det...
hon måste fly nu, hennes vänner vänder henne ryggen med tanke på att alla killar i staden hon bor i har nu blivit gays.
Ledsen, övergiven och arg, väldigt arg, hon vill hämnas..hon flyr till Monaco...där träffar hon en wodookvinna hon berättar allt som hänt, hon får ett par vingar i regnbågens alla färger, nu har hon ett mission...hela världen ska bli gay, som superman med regnbågsglitter flyger hon runt från land till land , har sex och gör killar till gays...
måste fin slipa lite bara och få till slutet och lite runt omkring sen jävlar får hollywood se upp HAHA och nej det är ingen självbiografi förhoppningsvis haha...äääfan vad jag behöver sömn haha...gaynight

No comments: