Monday, July 31, 2006

Nu är det bestämt, jag och Lisa kapar ett plan till Usa imorgon, åker till Area 51 snor ett Ufo och letar efter våran planet!
vettifan vad vi gör här? måste blivit nåt jävligt fel när vi föddes här, vi är ju totalt missanpassade här, vi har trott ett bra tag att det är fel på alla andra, för ingen är som oss i varken tankar eller själ, men sen kom vi på, det är ju vi som hamnat fel, vi ska igentligen bo på en planet där alla är super ärliga, självständiga, respektfulla, där folk har skinn på näsan och vågar yttra sina åsikter där folk gillar oss precis som vi är!!! för allvarligt det är nåt fel på folket här...just nu så har jag bara lust o ställa mig på gbgs högsta berg och skrika VA FAN ÄR DET FÖR FEL PÅ ER!!! vissa typer av människor här står mig upp i halsen, är så trött på vissa killar ute på krogen som bara sliskar sig och försöker va inställsamma, nej, ni kommer inte innanför mina byxor hur mycket ni än smörar, ni äcklar mig era despos...
Är trött på allt detta skitsnack folk ska syssla med typ på jobbet, jävla klimakterie kärringar har ni inget liv? måste ni snacka skit om allt och alla runt er? vem fan bryr sig om ulla-karin försov sig 5 min? big deal? nä då ska detta diskuteras bakom hennes rygg i en hel dag, jag går där ifrån och säger trött "äfan har kan jag inte va,går ut o tar lite luft" och vet att när jag satt min fot utanför dörren att jag är nya samtals ämnet.
så nu har jag avreagerat mig lite... kom nu Lisa så drar vi!

No comments: