Thursday, July 20, 2006


QUEEN OF THE FLIES!!!!


det är jag det...har skapat mig mitt egna lilla flugharem i köket, dom är en lycklig familj på en säg sisådär 10 000, visst finns det en viss procent inavel i deras gener men vafan dom är lyckliga ändå, dom har fest på mina matrester varje dag, umgås och har almänt trevligt, la dolce vita surar dom där inne...
Men nu ska jag göra något hemskt Mouhaha, im gonna kill them all!!!! nu ni små flugor kan ni hälsa hem för jag har tagit damsugarn på ryggen, knytit bandana runt munnen och jag ska äntra köket i riktig Ghostbusters anda och suga livet ur alla dom små djävlarna!!!


förresten vafan kallas dom bananflugor för? älskar dom bananer? har inte haft en ända banan hemma på typ ett år men ändå är dom här? mickan har bananer hemma kan dom inte flytta dit, dom borde heta avfallsflugor!!!...hmm??? tåls och fundera på
jaja nu kommer jag!!!

Whipe Them Out.....

No comments: