Sunday, July 30, 2006

wohoo smulan är tebax med internet, gillar den där smulan...
underbar kväll igår, hade så roligt, underbar musik, underbart sällskap kan fan inte bli mycket bättre, kom hem med en sån där Burgerking korg som jag tydligen snott haha fin är den allt, fan jag e sån tjuv när jag har fått i mig lite alkohol...kommer ju hem med nåt varje gång, askoppar e favoriten har hur många som helst annars e de drinkpinnar, glas o ja nu tydligen hamburgekorgar haha...
appropå ingenting, min Theo bara växer och växer, blir bara tyngre och större för varje dag, han är så fin, min lilla gris, älskar han så mycket, tänk att man kan känna sån glädje för en hund ja det är fan underbart, och han e fan den enda som uppskattar när jag sjunger haha( tror han gör det iaf) då lägger han huvudet på sne o vinklar sina stora fina öron och tittar på mig med sina fina ögon och så hoppar han upp och pussas kanske för att jag ska hålla tyst?haha


You are my sunshine, my only sunshine, you make me happy when skies are gray.You never know, dear, how much I love you, Please don't take my sunshine away

No comments: